Novi intervju sa Alison Džonson, bivšom potpredsednicom marketinga i komunikacija u "Eplu", otkriva kakva interna pravila su važila u toj kompaniji. Stiv Džobs je, kako ona tvrdi, bio posebno osetljiv na upotrebu reči "brend" i "marketing".

- Prema Stivovom mišljenju, ljudi povezuju brendove sa televizijskim reklamiranjem i veštačkim stvarima. Za njega je veza mušterije sa proizvodom bila najvažnija. Svaki put kada bi neko izgovorio "brend", on je to smatrao psovkom - otkrila je Alison Džonson.

Ona je slično objašnjenje ponudila i povodom upotrebe reči "marketing".

- Marketing je kada nešto prodajete nekome. Ako ne podučavate potrošače o proizvodu, ako im ne pomažete da izvuku najbolje iz njega, onda samo prodajete, a ne bi trebalo to da radite. Naš marketing je blisko sarađivao sa inženjerima kako bismo razumeli kakvu ulogu su želeli da proizvod ima u životima ljudi.

Izvor: Blic

 

Komentari

Pratite nas na FB!

Lajkujte Dnevni Magazin!
X Zatvori