Koristeći se strategijom nazvanom „marketing gladi“, gde kompanija pravi samo ograničene serije dostupnih uređaja, kupci u Indiji otkrili su da imaju svega 2 sekunde da dođu do svog primerka modela Mi 3.

Sudeći po Xiaomiju, na sajtu Flipkart za svega 2 sekunde rasprodata je kompletna pošiljka od 15.000 primeraka smartfona Mi 3. 

Pojedini korisnici su napomenuli da su tokom procesa kupovine uređaja otkrili da je on zapravo postoa nedostupan jer su svi telefoni razgrabljeni za svega 2 sekunde. 

Xiaomijeva marketinška strategija, kombinovana sa uređajima impresivnih specifikacija i niskom cenom, očigledno daje impresivne rezultate. 

U prilog ovoj tvrdnji ide i podatak da je kompanija u Kini svrgnula Samsung sa trona isporučivši 15 miliona uređaja početkom 2014. godine naspram Samsungovih 13.2 miliona.

Izvor: b92

 

Komentari

Pratite nas na FB!

Lajkujte Dnevni Magazin!
X Zatvori