Četvorogodišnju ćerku povela sam u kupovinu novih cipela. Jedna kobna greška umalo ju je stajala života.

Tako svoju priču počinje Džodi Tomas (26) iz Južnog Velsa, mama četvorogodišnje devojčice Sijene. Odvela ju je, kaže, da isproba nove cipele.

Dan nakon toga, devojčica je plakala od bolova.

- Odvela sam je u bolnicu, a ona se tresla i grčila. Bilo je užasno. Lekar je na pregledu ustanovio infekciju koja se širila, a temperatura joj je stalno skakala. Ispostavilo se da ima sepsu i da moraju da je operišu - priča preplašena majka za britanski "The Sun".

Na svu sreću, lekari su uspeli da uklone sve tragove infekcije, i uz tretman antibioticima, sada se polako oporavlja u bolnici.

A sve to se desilo, objašnjavaju lekari, zato što je devojčica cipele isprobavala na bosu nogu. Lekari pretpostavljaju da je devojčica imala neku ranicu na stopalu kroz koju su bakterije ušle u telo i inficirale ga.

Majka je okačila slike na Fejsbuk poručujući roditeljima da deci, ali i sebi, obavezno obuju čarape pre isprobavanja cipela u radnji.

- Znala sam da postoji rizik od manjih infekcija, recimo atletskog stopala. Ali ni sanjala nisam da od takvih stvari može da dođe i do sepse. Sad je vreme kada svi roditelji pred polazak u školu kupuju deci novu odeću i obuću, pa mislim da treba upozoriti ljude na ovo - zaključuje ona.

T.G.

Komentari

Pratite nas na FB!

Lajkujte Dnevni Magazin!
X Zatvori