Kao što su Danci u jednoj od reklamnih kampanja Coca-Cole uspeli da u "lični potpis" ovog svetski najpoznatijeg brenda ostave i svoj nacionalni pečat, zastavu u lupi, tako mnoge kompanije svojim logotipom šalju poneku skrivenu poruku.

Velike, svetski poznate kompanije nisu preko noći postale vodeće, njihov put ka uspehu bio je dug, a male tajne dizajnera i rešenja logoa kakve danas prepoznajemo, pomogle su u raspoznavanju i pozicioniranju na tržištu. Nakon zarađenog miliona sve je bilo lakše, a uspesi su se nizali.

Smanjivanje budžeta na uštrb marketinga može samo da dovede do nazadovanja, pa je u ovom sektoru u igri veliki novac. Logotip svakog brenda je lični potpis, način komunikacije i možda i najbitniji marketinški adut, jer je jedinstven i prepoznatljiv. Upravo zbog toga je veoma bitno kakvu priču će svaki logotip da ispriča potencijalnim potrošačima.

Kao što su Danci u jednoj od reklamnih kampanja Coca-Cole uspeli da u “lični potpis” ovog svetski najpoznatijeg brenda ostave i svoj nacionalni pečat, zastavu u lupi, tako mnoge kompanije svojim logotipom šalju poneku skrivenu poruku.

Izvor: Telegraf.rs

 

Komentari

Pratite nas na FB!

Lajkujte Dnevni Magazin!
X Zatvori