8 vežbi koje će vam pomoći da se rešite podbradka

8 vežbi koje će vam pomoći da se rešite podbradka

Podbradak nikoga neće ulepšati. Čak i ako osoba nema prekomernu težinu, verovatnoća podbratka je uvek prisutna...

Nudimo vam 8 osnovnih vežbi koje će zategnuti kožu u predelu brade i vrata kao i posebne salonske procedure. Treba vam samo malo vremena i želja da izgledate 100% lepo. Pored toga, takva gimnastika pomaže da se rešite bolova u vratu i sprečite napade migrene! Korisno, bez obzira kako izgledate.

KAKO UKLONITI PODBRADAK

  1. Poljubac
    Nagnite glavu unazad i pogledajte plafon. Ispružite usne u poljubac, kao da ćete poljubiti nebo.
    Zadržite se u ovom položaju 5 sekundi. Opustite usne, ispravite se. Ponovite vežbu 15 puta.
  2. Podrška
    Otvorite usta što je moguće šire i zavucite jezik napred. Držite jezik u zategnutom položaju 5 sekundi, zatvorite usta. Ponovite vežbu 10 puta.
    Zbog činjenice da su mišići jezika i brade napeti, efekat ove vežbe je značajan. Uključujući mišiće koji su neaktivni u svakodnevnom životu, učinimo da se koža zateže.
  3. Napred i gore
    Zabacite glavu unazad, pogledajte plafon. Zategnite donju vilicu i gurnite je napred.
    Neka vilica bude ispružena 10 sekundi. U početku može biti teško i frustrirajuće! Budite strpljivi - svaki put će biti lakše izvoditi ovu vežbu. Ponovite vežbu 10 puta.
  4. Nagib vrata
    Stojite uspravno. Pritisnite bradu na prsa. Polako okrenite glavu udesno i zadržite ovu poziciju 5 sekundi. Zatim okrenite glavu ulevo i takođe zadržite 5 sekundi na krajnjoj tački. Ponovite ovo 6 puta.

    Sledeće 4 vežbe je mnogo lakše uraditi!

  5. Jezik do zuba
    Otvorite usta širom, dodirnite vrh jezika donjim zubima. Udahnite na usta i recite „A.“ Držite usta otvorena 1 minut.
    Ponovite ovu vežbu još 1 put.
  6. Pamuk
    30 sekundi lagano se tapšajte pod bradom. Savršeno stimuliše cirkulaciju krvi i pomaže masnom sloju da zauvek nestane!
  7. Napred-nazad
    Stavite ruku ispod brade u obliku slova V. Rukom fiksirajte bradu. Pomerite glavu napred-nazad, osećajući kako mišići donjeg dela lica i vrata rade. Ostanite u zategnutom položaju 30 sekundi.
    Opustite vrat i ruku. Ponovite ovu vežbu 3 puta.
  8. Jednostavno podizanje
    Lezite tako da vam glava visi preko ivice kreveta. Polako podignite glavu do nivoa grudi bez pomeranja ramena.
    Ponovite ovu jednostavnu vežbu protiv dvostruke brade dva puta.

Najbolji način za održavanje forme je neprekidan trening. Ova izjava važi za mišiće celog tela, uključujući mišiće lica. Trenirajući mišiće, možete postići efekat zatezanja bez intervencije plastičnog hirurga! Podbradak će nestati zahvaljujući vašoj istrajnosti.

Podstaknite svoje prijatelje da se bave zdravom gimnastikom - pokažite im ove vežbe!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!