Crtanjem rasteretite um i poboljšanje funkcionisanje mozga

Crtanjem rasteretite um i poboljšanje funkcionisanje mozga

Art terapija je kombinacija psihologije i kreativnosti. Nije slučajno što sadrži reč „terapija“, jer se stvaralačkim radom smiruje, odvlači pažnju iz kruga dosadnih misli, opušta i istovremeno omogućava koncentraciju i prikupljanje snage, otkrivajući skrivene resurse.

Tehnike art-terapije prvi put se setio umetnik Adrian Hill 1938. godine, opisujući svoj rad sa obolelima od tuberkuloze u sanatorijumima. Ove metode su korišćene u Sjedinjenim Državama u radu sa decom odvedenom iz nacističkih kampova tokom Drugog svetskog rata.

Sada se umetnička terapija široko koristi u psihoterapiji za uklanjanje unutrašnjih blokova, normalizaciju emocionalnog stanja i poboljšanje funkcije mozga. Tako jednostavno! govori vam kako da primenite art terapiju u svakodnevnom životu.

METODE UMETNIČKE TERAPIJE

  1. Ako ste umorni, slikajte cveće.
  2. Ako vas obuzme bes, povucite linije.
  3. Ako vas boli duša, počnite sa vajanjem.
  4. Ako vam je dosadno, obojite papir različitim bojama.
  5. Ako se bojite - trepavice makrame.
  6. Ako ste ogorčeni, pocepajte papir na sitne komade.
  7. Ako ste zabrinuti, napravite figurice origami.
  8. Ako želite da se opustite, nacrtajte šare.
  9. Ako trebate nečega da se setite, nacrtajte lavirinte.
  10. Ako ste očajni, nacrtajte puteve i staze.
  11. Ako trebate nešto da razumete i razumete - nacrtajte mandalu.
  12. Ako trebate obnoviti snagu, slikajte pejzaže.
  13. Ako trebate da organizujete svoje misli, nacrtajte kvadrate.
  14. Ako treba da razumete svoja osećanja - nacrtajte autoportret
  15. Ako trebate da pronađete rešenje problema, nacrtajte talase i prstenove.
  16. Ako ste stopirani i trebate da idete dalje, nacrtajte spirale.
  17. Ako trebate da se koncentrišete na cilj, nacrtajte mreže i ciljeve.
  18. Ako ste nečim nezadovoljni, precrtajte neku sliku.
  19. Ako ste tužni, nacrtajte dugu.
  20. Ako se nečega trebate setiti, bojite mrlje u boji.

Vinston Churchill je rekao: „Slikanje je savršeno ometanje. Ne znam ni za šta drugo što bi potpunije upilo um bez iscrpljivanja tela. Kakva god da je trenutna briga ili briga za budućnost, čim se slika pokrene, u mislima im nije mesto“. Stoga, uvek ostavite prostora za kreativnost u svakodnevnoj rutini kako biste uspostavili psihološku ravnotežu.

Recite nam u komentarima ako se bavite kreativnim radom da biste se odvratili od problema. A takođe podelite članak sa svojim prijateljima na društvenim mrežama!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!