Izgubiti 13 kilograma za samo 15 dana je moguće. Jedinstvena dijeta!

Izgubiti 13 kilograma za samo 15 dana je moguće. Jedinstvena dijeta!

Većini ljudi kod celog proseca mršanja, najteži je početak. Ali to ne mora da bude teško, glavno je biti odlučan i promeniti svoje prehrambene navike. Kad čovek razmisli pre nego što nešto pojede, prelazi na novi nivo svesti: mi nismo životinje da bismo stavili bilo šta u svoja usta, a zatim zažalili.

Što je vaša hrana zdravija, telo i um su zdraviji! Psiholozi su dokazali da je čak i malo mršavija osoba sigurnija u sebe od one koja svoj odraz gleda s tugom i jednostavno sanja da smrša, a da za ovo ništa ne radi.

Dijeta koju ćemo vam predstaviti izuzetno je efikasna. Zasnovana je na gotovo potpunom odbacivanju ugljenih hidrata, ali je istovremeno uravnotežena. Ovaj plan obroka koristan je za ljude koji imaju poteškoće sa probavom i nisu zadovoljni svojom kožom.

Za samo dve nedelje izgubićete kilograme, izgledaćete zdravije i osećaćete se energičnije! Iznenađujuće, sve što trebate je da svakodnevno jedete ukusnu hranu...

JAJA DIJETA

Ponedeljak

  1. Doručak: 1 pomorandža (možete grejpfrut, breskvu, ananas i slično voće, glavno da nije banana), 2 kolačića (od brašna od integralnih žitarica ili sa žitaricama), kafu ili čaj bez šećera.
  2. Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, jogurt ili kefir.
  3. Večera: 2 kuvana jaja, 2 paradajza, 500 g salate od povrća (možete samo krastavce), 2 kolačića.

Kao što vidite, dijeta uključuje prilično obilnu večeru - ne morate zaspati sa stomakom koji zavija od gladi. Veoma je važno piti puno tečnosti tokom takve dijete, vredi isključiti so iz ishrane. So se može zameniti biljem i začinima, koristiti biber i kim u salatama, ribi, mesu i povrću.

Utorak

  1. Doručak: Isto kao i doručak u ponedeljak.
  2. Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, jogurt ili kefir, 2 kolačića.
  3. Večera: 120 g mesa (govedina je bolja), 1 paradajz, 1 kolačić.

Sreda

  1. Doručak: Isto kao i doručak u ponedeljak.
  2. Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, jogurt ili kefir, salata od povrća.
  3. Večera: 120 g mesa, 1 pomorandža, 1 kolačić, čaj ili kafa.

Četvrtak

  1. Doručak: Isto kao i doručak u ponedeljak.
  2. Ručak: 120 g nemasnog sira ili skutnog sira, 1 paradajz, 1 kolačić.
  3. Večera: 120 g mesa, 2 paradajza, 1 jabuka, 1 kolačić.

Petak

  1. Doručak: Isto kao i doručak u ponedeljak.
  2. Ručak: 200 g ribe na pari, 1 paradajz, 1 kolačić.
  3. Večera: 500 g kuvanog ili dinstanog povrća (šargarepa, luk, kupus, krompir), 1 kuvano jaje, 1 paradajz.

Iznenađenje! Vikendom možete da jedete kao i obično! Glavna stvar je da se ne prejedate, ne pijete alkoholna pića, izbegavate hranu sa konzervansima i ne koristite so. Značajno ćete smršati za 15 dana, a ne morate sve dane da se pridržavate stroge dijete - za vikend imate praznik. Divno, zar ne?

Dijeta sa ograničenim unosom ugljenih hidrata uvek daje dobre rezultate. Kada dostignete željenu težinu, morate se pridržavati donjeg menija jednom nedeljno (na primer ponedeljkom) i tada se izgubljena težina neće vratiti!

  1. Doručak: 2 čaše vode sa limunovim sokom.
  2. Ručak: 1 kuvano jaje, 1 kolačić, 1 paradajz, 1 jabuka.
  3. Večera: 1 kuvano jaje, 1 kolačić, 1 paradajz.

Ova jednostavna i efikasna dijeta biće pravi spas za svakoga ko je dugo sanjao o gubitku kilograma. Deluje 100% ako sve uradite kako treba, pa je gubitak 10-13 kilograma za dve nedelje stvaran. Pokažite prijateljima ovaj plan obroka, mršavljenje zajedno je mnogo lakše!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!