Jedna Joga vežba koja zateže celo telo! Preporučuje se i kod loše probave, glavobolje i vrtoglavice

Jedna Joga vežba koja zateže celo telo! Preporučuje se i kod loše probave, glavobolje i vrtoglavice

Joga je više od jednostavnog vežbanja. Asane ne samo da jačaju mišiće i zatežu telo, zahvaljujući njima možete da radite sa energetskim tokovima. Sve blokade u protoku energije kroz telo naknadno utiču na zdravlje. Zahvaljujući jogi to se može izbeći.

Postoje asane koje su posebno usmerene na rad sa energetskim kanalima. A jedna od ovih asana je maha mudra. Danas vas redakcija "Dnevnog Magazina" uči ovu asanu i reći vam o njenim prednostima za telo.

JOGA ZA ZDRAVLJE

Maha Mudra, ili Velika poza pečata, jedno je od najlakših položaja joge koji ima nadmoćni efekat na telo. Preporučuje se kod loše probave, gastrointestinalnih tegoba i hemoroida. Takođe je odličan za glavobolje, vrtoglavicu i zatamnjenje očiju.

Izvodeći ovu asanu, vežbate trbušne organe, dovodeći ih u tonus, a takođe stimulišete bubrege i nadbubrežne žlezde i smanjujete bol u slezini. Generalno, ova asana je korisna za apsolutno sve organe trbušne duplje.

Takođe je veoma korisna asana za žene, važno je da se vežba u slučaju pomeranja ili prolapsa materice, kao i kod drugih ženskih bolesti. Poza velikog pečata korisna je za prevenciju takvih bolesti, ima učvršćujući efekat na karlične organe.

Međutim, ni muškarci se ne trebaju odreći toga. Maha mudra je odličan način za sprečavanje problema sa potencijom i bolestima prostate. Uopšteno govoreći, ovu asanu treba da izvode svi. Jedine kontraindikacije su povrede kolena i skočnog zgloba, kao i visok krvni pritisak.

Malo ispod naći će se video u kojem ćemo vam pokazati kako se izvodi ova asana, ali za sada, hajde da shvatimo tehniku.

Prvo zauzmite pozu (sedeći na podu, noge napred). Savijte levu nogu, a zatim je spustite na pod. Stavite stopalo na unutrašnju stranu desne butine, formirajući pravi ugao između desne i leve noge.

Sada se lagano savijte napred, ruke ispružene napred. Ako je moguće, obmotajte ruke oko palca leve noge. Nagnite glavu tako da je brada u klavikularnoj jami. Sa svakim izdahom savijte se do najviše moguće tačke.

Pokušajte da u potpunosti istegnete kičmu. Na najvišoj mogućoj tački, zadržite i izdahnite, povlačeći stomak do dijafragme. Zatim opustite stomak i izdahnite. Nakon udisanja zadržite dah nekoliko sekundi, a zatim ponovo zategnite stomak. Uradite 6-7 ovih ciklusa disanja. Uradite isto sa drugom nogom.

Ovu asanu možete dodati svakodnevnom joga treningu. Možete to učiniti jednom od poslednjih, kako biste omogućili telu da se opusti. Ovo je neverovatno moćna asana, posle koje ćete osetiti nalet energije i nalet živahnosti. Obavezno to uradi!

A evo i video snimka na kojem možete gledati kako se izvodi asana.

Da li volite asanu? Slobodno ovo podelite sa prijateljima!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!