Kako skinuti masne naslage sa tela

Da li pokušavate da se hranite pravilno i održavate figuru, a višak masti se i dalje pojavljuje iznova i iznova? Ova situacija je mnogima poznata. Problem je u tome što često ne primećujemo kako pravimo katastrofalne greške na putu do idealne figure. Ponekad sitnice mogu pokvariti čitav proces.

U borbi protiv viška kilograma najvažnije je zaustaviti taloženje masti u telu. A danas "Dnevni Magazin" govori kako se to radi. Postoji 5 malih tajni koje će vam sigurno pomoći!

RAZLOZI PREKOMERNE TEŽINE

Naše telo je štedljiv mehanizam i teško mu je da se rastane od nagomilanog. Sve suvišno pretvara u masnoću i sakriva se na nama najneprivlačnijim mestima. Tako nastaje problem viška kilograma. Zbog toga je toliko važno zaustaviti sam proces odlaganja masti.

KAKO ZAUSTAVITI ODLAGANJE MASTI U TELU

  1. Zdrav doručak
    Ako volite da preskočite doručak, velike šanse su da vam da upravo to sprečava da smršate. Ujutru je našem telu potrebno najviše hranljivih sastojaka. Treba nam neka vrsta goriva da pokrenemo mehanizam i započnemo novi dan.
    Trik je u tome što, preskakanjem doručka, pojedemo nešto sitno snogu. U to vreme, telo je već bilo gladno i istiskuje maksimum kalorija iz grickalica, praveći višak masti.
    Nutricionisti kažu da puni doručak treba da se sastoji od tri grupe: nezasićenih masti, proteina i ugljenih hidrata. Posle takvog doručka telo će raditi kao sat, prestaće da skladišti masti, jer će biti puno do ručka.
  2. Minimalna obrada
    Što je manje obrađena hrana, to više hranljivih sastojaka zadržava. Kad god je to moguće, odaberite maksimalnu količinu prirodnih proizvoda.
    Kada kupujete sveže povrće i sirovo meso, možete biti sigurni da nema viška masti, pojačivača ukusa i nepotrebnih hemikalija. Bilo koji obrađeni proizvodi su loši i stvarajau puno dodatnih kalorija, koje će se pretvoriti u masnoću na najproblematičnijim mestima - stomaku, rukama, kukovima.
    Treba voditi računa i o sokovima iz tetrapaka. O gaziranim da ni ne pričamo. Sadrže puno šećera. Odlična alternativa kupljenom soku bio bi domaći, napravljen samo od svežeg voća i bez dodatka šećera.
  3. Prelivi i sosovi
    Kada koristimo soseve, ne razmišljamo o tome koliko su kalorični. Čini se da, pošto ih koristimo u malim količinam, ne mogu nam naštetiti? Međutim, ovo je ozbiljna zabluda.
    Prelivi za salatu iz prodavnica i razni sosovi prepuni su kalorija. Mnogo je bolje da ih kuvate kod kuće, zamenjujući štetne masne sastojke nečim zdravijim. Domaći prelivi od zdrave hrane dostojna su zamena za premasnom majonezu.
  4. Manje ulja
    Svi znaju da puter dodaje poseban ukus kuvanim jelima. Ne možeš pobeći od ovoga. Naravno, ako se potpuno odreknete pržene hrane, to će biti dobro, ali shvatamo da to nije uvek moguće.
    Međutim, uvek postoji način da se koristi manje ulja. Na primer, kupovina biljnog ulja. Tako će njegova potrošnja biti mnogo manja, a hrana će i dalje biti ukusna.
  5. Zaboravite na stroge dijete
    Internet je preplavljen tajnama čudotvornih dijeta koje obećavaju da će izgubiti sve te suvišne kilograme za skoro dva sata. Ali to se ne dešava. Gubitak kilograma je dugotrajan proces. Naravno, ove dijete djeluju, pogotovo ako dijeta sadrži samo pola grejpa i kuvano jaje i ovo je meni za taj dan.
    Činjenica je da će telo, bez unosa potrebnih kalorija, početi da troši rezerve. Izgubićete nekoliko kilograma, ali efekat neće potrajati dugo. Kada se vratite na normalnu ishranu, težina će se vratiti, pa čak i uz blagi porast.

Promenom ovih nekoliko navika, vrlo brzo ćete videti rezultate. Verujte mi, to uopšte nisu sitnice, jer će pomoći u zaustavljanju procesa odlaganja masti u telu!

Da li vam je članak bio koristan? Obavezno podelite sa prijateljima.

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!