Kako smršati uz jednostavnu vežbu "Flaša"

Kako smršati uz jednostavnu vežbu "Flaša"

Danas ćemo vam predstaviti najbolje vežbe za svaku ženu uz pomoć kojih ćete ne samo dovesti telo u dobru formu, već i poboljšati opšti nivo zdravlje.

Elena Piatibrat - žena koja je mnogima postala ne samo primer, već i mentor izmislila je jednu od vežbi. "Moja tajna neiscrpne životne energije su jutarnje vežbe za ženu, a posebno vežba "Flaša ", koju sam sama razvila", kaže Elena Piatibrat.

Vežba „Flaša“ korisna je ne samo za postizanje skladne figure, već i za opštu dobrobit žene. Sa ovom vežbom možete ukloniti neželjene naslage sa spoljne i sa unutrašnje strane butina, pojačati mišiće i takođe zategnuti zadnjicu.

Vežbe koje možete raditi kod kuće

Vežba sa flašicom

U stojećem položaju, stavite noge na malu udaljenost paralelnu jednu s drugom. Uzmite običnu plastičnu flašu napunjenu vodom i stavite je izmedju nogu, iznad kolena i stisnite noge.

Zatim, lagano se okrećite držeći flašu stisnutu i pri svakom malom okretu, zatežite stomak tako što karlične kosti podižete ka rebrima.

Sve pokrete izvodite polako i postepeno, bez naglih pokreta i naprezanja kolena. Potrebno je da ovu vežbu radite u tri serije, menjajući visinu boce medju nogama.

Treba napomenuti da je plastična flaša neophodna samo u početku. Kada budete sigurni da mišić pravilno radi, vežbu možete izvoditi i bez flaše.

Dobar primer izvođenja vežbe Elena Piatibrat možete pogledati u videu ispod:

Vežba "Okretanje kolena"

Lezite na leđa. Ispravite leđa. Zatim skupite noge i savijte ih u kolenima pod uglom od 45 stepeni. Stopala bi trebala biti paralelna jedna s drugim, ruke su raširene.

Okrećite noge savijene u kolenima ulevo, ne dižući noge sa poda, dok glavu okrećete u suprotnom smeru. Zatim se vratite u početni položaj i okrenite noge udesno. Ponovite vežbu 20 puta u svakom smeru.

Okretanje kolena pomoći će vam da opustite zglobove kolena, oslobodite napetost u leđima, a takođe će vam pomoći da se oslobodite stresa i anksioznosti.

Vežba “leptir”

Zauzmite sedeći položaj, savijte kolena i raširite ih u stranu, spuštajući ih ka podu. Stopala moraju biti naslonjena jedno na drugo i “gurajte ih” što bliže kukovima. Ispravite leđa i malo nagnite glavu prema dole.

Zatim odvojite kolena od poda i približite ih što je moguće bliže, a da pritom ne razdvajate stopala. Ostanite u ovom položaju nekoliko sekundi, a zatim se vratite u prvobitni položaj. Radite ovo narednih 2 minuta.

Ova jednostavna vežba pomaže u poboljšanju cirkulacije krvi u karlici, a takođe je efikasna prevencija bolesti bubrega.

Nadamo se da vam ove vežbe neće biti previše teške i da će donete isključivo olakšanje i poboljšanje. Ne zaboravite da vodite računa o svom telu i svom zdravlju!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!