Metoda obnavljanja vida: Zahvaljujući njemu, hiljade ljudi su zauvek zaboravili na naočare!

Metoda obnavljanja vida: Zahvaljujući njemu, hiljade ljudi su zauvek zaboravili na naočare!

Mirzakarim Norbekov je čovek zahvaljujući kome je ogroman broj ljudi širom sveta uspeo da vrati vid i zauvek se reši naočara. Glavni princip njegove metodologije je psihološko oslobađanje od navike da sebe smatra slabim, bolesnim i nesigurnim.

Ali ne može se reći da je takav metod vraćanja vida u potpunosti zasnovan na samohipnozi; Norbekov je takođe razvio niz vežbi koje daju odlične rezultate u lečenju miopije, hiperopije i astigmatizma.

Ali ne treba očekivati zarastanje od bolesti poput katarakte i glaukoma, atrofije optičkog creva i degeneracije makule, iako autor tehnike pokušava da dokaže efikasnost svog sistema čak i sa tako organskim ireverzibilnim lezijama organa vida.

Izvođenje gimnastike za vid prema Norbekovu, potrebno je raditi sa ispravljenim ramenima, ravnim leđima i sa osmehom i pozitivnim emocijama.

GIMNASTIKA ZA OČI PREMA NORBEKOVU

  1. Vežba za poboljšanje vida
    Držite glavu uspravno, bez zabacivanja unazad. Podignite oči gore (do plafona), mentalno nastavljajući njihovo kretanje dalje, kroz čelo, vertikalno gore.
  2. Vežba za poboljšanje vida
    Držeći glavu uspravno, pogledajte dole, mentalno nastavljajući pogled u sopstveno grlo.
  3. Vežba za poboljšanje vida
    Pogledajte levo, kao kroz levo uvo.
    Pogledajte desno, kao kroz desno uvo.
  4. Vežba za poboljšanje vida - "Leptir"
    Kada vežbate, obratite posebnu pažnju na izvođenje nepokretnosti glave, rotirajte samo očima. Uverite se da očni mišići nisu previše zategnuti.
    Redosled pokreta očiju: donji levi ugao - gornji desni ugao - donji desni ugao - gornji levi ugao.
    Zatim ponovite vežbu obrnutim redosledom: donji desni ugao - gornji levi ugao - donji levi ugao - gornji desni ugao.
    Zatim opustite oči i kapke, brzo i lako trepnite.
  5. Vežba za poboljšanje vida - "Osam"
    Preporuke za ovu vežbu su slične "Leptiru". Pomerite oči stazom koja podseća na obrnuti broj 8 ili na znak beskonačnosti što je moguće veći, ali unutar lica. Naizmenično, kretanje treba da bude u jednom, pa u drugom smeru. Takođe bi trebalo da lagano trepnete na kraju vežbe.
  6. Vežba za poboljšanje vida
    Ovo je vežba za kose mišiće očne jabučice koja promoviše razvoj bočnog vida i preporučuje se za miopiju.
    Vežbu treba izvoditi u tihom okruženju, tako da ništa ne odvlači pažnju.
    Usmerite oči ka vrhu nosa. Možete staviti prst ispred sebe i buljiti u njega bez zaustavljanja, polako dovodeći prst do vrha nosa. Zatim pogledajte opušteno ispred sebe, uočavajući bočne predmete, ali ne mičite očima!Sledeće, alternativno:
    Gledajte sam vrh nosa, zatim ispred sebe i sa strane, bez pomeranja pogleda. Pogledajte sredinu nosa, a zatim napred i u stranu. Pogled u tačku između obrva, a zatim ponovo pogled napred i u stranu, bez pomeranja pogleda.
    Uradite vežbu za oko 7-8 puta u svakom smeru.
    Pazite na glatki prelazak sa jedne tačke na drugu, onda trepnite. Pazite na pozitivan unutrašnji stav.
  7. Vežba za poboljšanje vida
    Kažiprstima pipnite vrh nosa i uprite pogled u njih. Zatim polako počnite da ih širite horizontalno u strane: desno oko je fiksirano na kažiprst desne ruke, levo na kažiprst leve ruke.
    Ne pokušavajte da pomerate oči u stranu - koristite samo periferni vid! Ponovite ovu vežbu nekoliko puta. U pauzama odmorite oči.
  8. Vežba za poboljšanje vida - "Veliki krug"
    Držeći glavu mirno, izvodite kružne pokrete očima: zamislite ogroman sat, a zatim polako pomerite oči u smeru kazaljke na satu, a zatim prema njemu, upirući pogled u svaki zamišljeni broj.Pokušajte da ne isečete uglove - krug treba da bude ravan. Povećajte veličinu kruga od jednog do drugog treninga. Ponovite ovu vežbu prema nebu otvorenih očiju. Tada možete ponoviti dve prethodne vežbe, ali zatvorenih očiju.

Na ovom video snimku možete se vizuelno upoznati sa svim gore navedenim vežbama.

Fokusirajte se na poboljšanje vida, i vremenom, nakon što otvorite oči, očekujte pozitivan rezultat!

Norbekov preporučuje ovu gimnastiku u tri faze: prva faza je vežbanje otvorenih očiju, zatim zatvorenih očiju, a treća faza je mentalno ponavljanje.

Isprobajte ovu tehniku i sami zauvek bacite naočare. Verujući u uspeh, postićete željeni rezultat što je brže moguće!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!