Položaji spavanja: tako da vas ne bole leđa, vrat i noge

Položaji spavanja: tako da vas ne bole leđa, vrat i noge

Šta se dešava ako stalno spavate na lošem jastuku?

Kad pređete 40 godina, sreća je, kako kažu, već u buđenju ne onako umornom kao što ste legli u krevet. „Pucaju“ leđa, utrnuo je vrat, bole vas kolena, utrnule su ruke... Ali postoje položaji za spavanje koji će omogućiti, ako ne i potpuno eliminisati, onda barem ublažiti ove bolne simptome.

Ne verujete? Mislite da je uzalud? Trećinu svog života provedemo u snu. Pravilan i miran san je besplatni iscelitelj. Pa zašto ne prihvatiti njegovu pomoć kako biste sačuvali, pa čak i povećali zdravlje?

POLOŽAJI SPAVANJA

Bol u vratu
Ako volite da spavate na boku, jastuk ne sme biti previsok. Idealna visina jastuka treba da odgovara širini vašeg ramena. Ovaj jastuk će vam najbolje održavati vrat u ispravnom položaju dok spavate.

Da li više volite da spavate na leđima? Urolan peškir će ublažiti bol u vratu. Stavite ga ispod vrata između ramena i jastuka kako biste pružili dodatnu podršku vašim mišićima i vratnim pršljenovima.

Japanci kažu: "Iskrivljen vrat je znak kratkog života. " A legendarni japanski iscelitelj Katsuzo Nishi toplo preporučuje zamenu mekanih jastuka valjkom ispod vrata. U ovom slučaju, vrat će se nalaziti u svom prirodnom položaju.

Bol u leđima
Kada spavamo, kolena se obično zatvaraju. Ovo stvara napetost mišića u kukovima i donjem delu leđa, koja se prenosi na kičmu.

Ležeći na boku, savijte kolena i stavite mali jastuk između njih. Ovaj položaj će rasteretiti donji deo kičme i ublažiti napetost.

Ako spavate na stomaku, savijte jedno koleno da biste otvorili kukove i ublažite pritisak ispravljenih nogu sa kičme.

Bol u ramenu
Uzrok bolova u ramenu često leži u stezanju nervnih korena međuverbnim diskovima. Prvo morate smanjiti opterećenje. A ako bol potraje i nakon 2 nedelje, obratite se lekaru. U svakom slučaju ne možete spavati na oštećenom i bolnom ramenu.

Inače, prema statistikama, do 45% stanovništva budi se noću jer bol i utrnulost ruku ometaju san.

Ove nelagodnosti takođe mogu biti uzrokovane pogrešnim položajem u toku spavanja. A kako ih se rešiti, već smo ranije opisali.

Bol i težina u nogama
Spavanje na stomaku dovodi mišiće lista u neugodan položaj, a čak i lagani pokreti uzrokuju nelagodu. Bolje da promenite položaj i spavate na boku.

Lagana masaža stopala pre spavanja i opuštajuće kupke odličan su pomoćnik kod bolova u stopalima. Pokušajte da tokom spavanja stavite noge malo više nego obično.

Ne zanemarujte probleme sa spavanjem. Pokušajte da spavate u ispravnom položaju. Koristite jastuke kako biste popunili praznine između tela i kreveta, koje opterećuju mišiće i opterećuju vašu kičmu. Ukoliko imate DISKUSFERNIJU (uklješten nerv) pogledajte kako da se oslobodite bola zauvek.

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!