Radite ove vežbe istezanja svakog dana - PREPORODIĆETE VAS

Radite ove vežbe istezanja svakog dana - PREPORODIĆETE VAS

Da li znate i ovu neprijatnu senzaciju kada se budite iz sna u neudobnom položaju? Nismo u mogućnosti da se u potpunosti kontrolišemo u snu, zato nehotice nanosimo štetu sebi. Spavanje na utrnuloj ruci sa nespretno uvijenim vratom može pokvariti ceo dan pred nama. Sigurno će vas boleti vrat, leđa i glava, osećaćete se umorno.

Efekti spavanja u pogrešnom položaju mogu se ublažiti redovnim vežbama istezanja koje su korisne ujutru. Takođe je korisno raditi ih uveče, pre spavanja: zasigurno ćete čvrsto zaspati,

KAKO SE PRAVILNO ISTEZATI

  1. Rakova šetnja
    Stavite stopala i ruke na zemlju, stisnite zadnjicu. Pritisnite bradu na grudi, duboko dišite. Povucite sve mišiće koje možete povući u ovom položaju. Posebno obratite pažnju na vrat.
  2. Istezanje gornje dela
    Povucite vrat napred. Aktivno istegnite leđne mišiće. Pazite na dah, izdahnite kada se naprežete. Ponovite 6 puta.
  3. Istezanje bočnih mišića
    Lezite na leđa, ispružite ruke prema nogama. Okrenite glavu u stranu i povucite vrat u stranu, osetite napetost bočnih mišića. Uradite to nekoliko puta za svaku stranu.
  4. Ispruži ramena
    Stavite ruku na okvir vrata, dobro se zavalite. Napravite korak napred, povucite ramena i leđa u stranu do krajnjih granica. Zadržite se u napetoj poziciji 10 sekundi.
  5. Pruži napred
    Stanite na kolena sa stopalima u širini ramena. Ispružite ruke napred, osećajući istezanje leđa i ramena i dobro naslonite noge na pod.
  6. Istezanje mišića butine
    Lezi potrbuške. Rukama uhvatite savijenu nogu i pritisnutu za butinu. Ispružite nogu rukama, zadržite u najnapetijem položaju 10 sekundi.
  7. Istezanje kukova i zadnjice
    Savijte jednu nogu u kolenu, leđa držite uspravno, a petu druge noge oslonite na pod. Držite kičmu uspravnu, stisnite zadnjicu. Osetite napetost svih mišića koji su uključeni u vežbu.
  8. Istezanje uza zid
    Ustanite uspravno, pritisnite zid, naslonivši noge na pod. Izvijte leđa, odvajajući se od zida, vratite se u početni položaj. Ponovite ovo 10 puta.
  9. Istezanje donjeg dela leđa
    Stanite na kolena, savijte se napred, sagnite glavu dole. Ispružite ruke svom snagom!
  10. Istezanje celog tela
    Lezite na stomak, podignite desnu ruku i desnu nogu, istegnite se. Držite tačku napetosti 10 sekundi, opustite se. Ponovite sa drugom nogom.

Sada će vas bolovi u mišićima zaobići, čak i ako ste aktivno vežbali na treningu. Na kraju krajeva, istezanje promoviše razgradnju mlečne kiseline! Ova vedra žena na fotografijama pokazaće vam kako pravilno izvoditi kompleks.

Vežbanje treba da bude raznoliko i prijatno, jer će u suprotnom vaš entuzijazam brzo nestati. Ovo istezanje može biti odličan samostalni trening ili se može obaviti na kraju redovnog kardio treninga. Zapamtite da istezanje pospešuje rast i elastičnost mišića i ublažava napetost celog tela.

Podelite ovaj set vežbi sa prijateljima, unesite raznolikost u njihov sportski život.

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!