Tajna večne mladosti tibetanskih monaha: 5 vežbi joge za dobrobit celog tela

Tajna večne mladosti tibetanskih monaha: 5 vežbi joge za dobrobit celog tela

Vežbe opisane u nastavku otkrio je engleski vojnik koji je dugo bio u Indiji. Uverio se da je primljen u jedan od tibetanskih manastira, gde su mu otkrivene tajne podmlađivanja tela. Ovaj vojnik primećuje da su monasi koje je video izgledali poput 25-godišnjih dečaka, iako su imali oko 150 godina.

Pored samih vežbi koje treba raditi za podmlađivanje tela, morate se pravilno hraniti: jedite žitarice, jaja i mlečne proizvode. Meso mora biti potpuno eliminisano.

Vežbe, koje se nazivaju 5 tibetanskih bisera, napuniće vas pozitivnom energijom i učiniti da se osećate dobro, ali ih morate vežbati svakodnevno. Treba dodati da je efekat vežbanja toliko ogroman da se čak i mnogi stari ljudi menjaju do neprepoznatljivosti.

TIBETANSKA GIMNASTIKA ZA PODMLAĐIVANJE

  1. Prvi tibetanski biser
    Stojte uspravno, raširite ruke ustranu i počnite da se okrećete u smeru kazaljke na satu, tako ćete odviti energetske čakre, što u velikoj meri poboljšava dobrobit i cirkulaciju krvi ne samo mozga, već i celog tela. Broj ponavljanja u svim vežbama je 21 put.
  2. Drugi tibetanski biser
    Lezite na pod sa prostirkom unapred, tako da se osećate prijatno. Naslonite bradu na grudi, a zatim ispravite noge i pokušajte da ih podignete za 90 stepeni, dok su ruke opuštene i stoje na podu.

    Tako ojačavate mišiće leđa, što će pozitivno uticati na kičmu, a, kao što znate, ravna i zdrava leđa su garancija zdravlja.
  3. Treći tibetanski biser
    Posle druge vežbe, najverovatnije će vas boleti i leđa i stomak, ova vežba će ukloniti ovaj bol. Stanite na kolena, prislonite bradu na prsa, stavite noge tako da prsti leže na podu i da su savijeni.

    Svrha vežbe je savijanje što je više moguće u suprotnom smeru. Ruke se ne pomeraju i opuštene su, paralelno sa telom. Vežba vam omogućava da efikasno razvijete zglobove nogu, ali što je najvažnije, obnovite protok energije kroz donje udove do tela.
  4. Četvrti tibetanski biser
    Zauzmite sedeći položaj, a zatim se oslonite na ruke koje su iza tela i pokušajte, odmarajući stopala, da nagnete glavu što je više moguće unazad.

    Prednosti ove vežbe su u tome što će se vratni pršljenovi trenirati, što će se rešiti glavobolje i bolova u vratu.
  5. Peti tibetanski biser
    Zauzmite položaj daske, dok pokušavate da nagnete glavu unazad koliko i u poslednjoj vežbi, ne zaboravite da brada mora biti pritisnuta na grudi.

    Udahnite kroz nos, izdahnite na usta, pokušajte da izdahnete sav vazduh koji se nakupio u plućima.

Ako sanjate da ostanete zauvek mladi, trebalo bi da koristite tajnu tibetanskih monaha. Verujte mi, bićete prijatno iznenađeni rezultatom!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!