Vežbe kojima ispravljate kičmu, rešavate se bola i punite energijom svakog dana

Vežbe kojima ispravljate kičmu, rešavate se bola i punite energijom svakog dana

Ove vežbe, zasnovane na joga asanama, vrlo su efikasne jer su prirodne za naše telo. Svakog jutra nakon spavanja svi žele da se istegnu, nesvesno prihvatamo takve položaje kako bismo rasteretili leđa, oslobodili napetost od njih.

Ako vodite sedalni način života, tokom dana morate dugo da budete za računarom u jednom položaju, patite od stalnih bolnih bolova u donjem delu leđa, ova vežba će vam doneti divno olakšanje od svih problema sa leđima! Počnite odmah da poboljšate svoje blagostanje.

VEŽBE ZA JAČANJE LEĐA

  1. Lezite na leđa, stavite mali jastuk ili smotani peškir ispod lopatica. Držite stopala na spojena, podignite kolena u stranu, dišući mirno. Zadržite ovu pozu nekoliko minuta.
  2. Sedeći na petama, omotajte kolena oko jastuka i ruke oko njega. Za 10-20 udisaja opustite se glave okrenute na jednu stranu. Zatim učinite isto na drugoj strani.
  3. Uklonite jastuk, ispružite ruke ispred sebe i malo u stranu, malo šire od ramena. Osetite kako se protežu vaši bokovi i ramena. Udahnite duboko, lagano puzite na drugu stranu i ponovo se istegnite.
  4. Stanite na kolena, savijte leđa, opustite vrat, naslonite ruke i kolena čvrsto na pod, vrh glave gleda u pod. Podseća me na položaj mačke, zar ne? Mačke znaju kako da se pravilno istegnu!
  5. Dok udišete, savijte se u leđima, ispružite repnu kost prema gore, pogled treba da bude usmeren prema gore. Zatim se, dok izdišete, vratite na prethodnu mačju pozu. Radite ove dve poze na 10 udaha.
  6. Dok ste na kolenima, stavite ruku ispod sebe i oslonite se na jednom ramenu, veći naglasak stavite na ruku koja je bliže laktu. Glava gleda u stranu, vrat je opušten. Osetite kako se protežu ramena.
  7. Sedeći ili klečeći, podignite ruke, dlanove prema gore. Držite kičmu u neutralnom položaju, pokušavajući da se ne savijate napred-nazad ili u stranu.
  8. U položaju iz prethodne vežbe, stavite ruke ispred sebe, dlanove od sebe, licem nadole, vucite unazad. Trebalo bi da osetite istezanje između lopatica.
  9. Držite ruke sklopljene na leđima, dlanove okrenute ka unutra. Nežno ispravite leđa i ispružite ispravljene ruke malo unazad i gore.
  10. Levom rukom zavijte leđa oko struka. A desnom rukom pritisnite levi dlan na bok. Ispružite uvo na desno rame. Ova vežba vam pomaže da istegnete levu stranu vrata i levo rame. Zatim ponovite isto na drugoj strani.
  11. Lezite na pod, ispravite noge, stavite jastuk ispod karlice. Vaša ramena, kao i leđa, trebaju biti na podu. Trebali biste osetiti kako se prednji deo butine proteže. Lezite na leđa minut.
  12. I poslednja vežba je pomeranje jastuka ispod kolena i potpuno opuštanje tela na pet minuta.

Ove jednostavne vežbe bi trebali raditi svaki dan. Osetićete se preporođenom osobom nakon dugog sedećeg rada!

Preporučite ovaj članak prijateljima, jer su problemi sa leđima sada tako česti.

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!