Zašto je istezanje svakog jutra jako bitno

Zašto je istezanje svakog jutra jako bitno

Fleksibilnost je mladost. Što ste stariji, to više tetive gube elastičnost, a raspon pokreta značajno se smanjuje.

Međutim, svakodnevno vežbanje može poprilično promeniti ovu situaciju. Uz to, takva jutarnja vežba savršeno uklanja svu pospanost i letargiju!

Jutarnje punjenje energijom za žene

ZAŠTO JE POTREBNO RADITI ISTEZANJE UJUTRU?

  1. Poboljšava cirkulaciju krvi. Istezanje pokreće krv i ublažava noćne grčeve. Takođe, vežbe podstiču poboljšanje cirkulacije kiseonika u svim mišićnim tkivima i organima.
  2. Protežući određeni deo tela, poboljšavate rad svog mozga i povećavate koncentraciju. Pored toga, istezanje podstiče proizvodnju endorfina, što zauzvrat pomaže u borbi protiv stresa i anksioznosti.
  3. Kada istežete mišiće, ne samo da pomažete svom telu da se probudi, nego i obnavljate protok krvi.

Danas ćemo vam pokazati nekoliko brzih, ali vrlo efikasnih vežbi istezanja, koje je preporučljivo raditi 5-6 minuta nakon budjenja.

  1. Glava dole
    Ovu vežbu tj. istezanje nećete odmah moći da izvedete ali vremenom ćete biti u mogućnosti da je radite bez problema. Da biste je pravilno uradili potrebno je da se uspravite i raširite noge u širinu ramena. Nakon toga, ispružite ruke prema podu, postepeno savijajući leđa. Potrebno je da rukama dodirnete pod.
    Najverovatnije to nećete uspeti iz prvog puta, ali svaki dan ćete se moći savijati sve niže i niže. Jutarnje vežbe za žene starije od 50 godina moraju uključiti ovu vežbu. Ona proteže mišiće zadnjeg dela butina i dobro ojačava leđa.
  2. Istezanje leđa i nogu
    Da biste ovo istezanje uradili, potrebno je da sednete na pod i ispružite noge ispred vas.
    U ovoj vežbi vaš cilj je da ruke obmotate oko nogu. Ni u kojem slučaju ne tražite nekoga da vam pomogne. Najvažnija stvar je da se protežete lagano i postepeno. Nikako ne žurite. Najveću korist ćete osetiti ako sve radite polako.
  3. Jedna noga podignuta
    Sve što treba da uradite u ovoj vežbi je da levu ruku spustite na pod, podignete desnu nogu i uhvatite je desnom rukom.
    Ova vežba savršeno razvija osećaj ravnoteže i pomaže u povećanju koncentracije. Efikasnost ćete osećati tokom čitavog dana!

Ove vežbe ne samo da savršeno istežu mišiće leđa i nogu, već takođe imaju dobar efekat na žensko zdravlje. Ovo je najbolja jutarnja vežba za žene bilo kog doba.

Istezanje može pomoći ne samo podmlađivanju zglobova i oslobađanju mišićne napetosti, već i oslobađanju anksioznosti i povećanju raspoloženja. Zbog toga se često preporučuje kancelarijskim radnicima koji provode dosta vremena u sedećem položaju.

Pisali smo i o vežbama za kičmu koje takodje možete uključiti u vašu dnevnu rutinu.

Budite nam zdravi!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!