Joga položaj: “Pas koji gleda dole” - zateže čitavo telo, puca energijom

Joga položaj: “Pas koji gleda dole” - zateže čitavo telo, puca energijom

Savremeni način života stavlja nas u usku kutiju i postavlja rokove. Uvek negde žurimo, očajnički pokušavamo da uspemo. Za sve drugo ostalo nam je vrlo malo vremena da se brinemo o sebi i svom telu.

Kada život juri brzim tempom, problemi se zanemaruju, a telo počinje da odustaje od svog položaja... joga dolazi u pomoć. Čini se da još uvek nije izmišljen najbolji način za vraćanje vitalnosti i tonusa telu. Štaviše, to je siguran put do zdravlja i dugovečnosti.

Najstarija praksa ljudi koji su naučili da prevazilaze zakone gravitacije izvođenjem asana. O jednoj od ovih čudesnih asana, uredništvo „Dnevni Magazin“ reći će vam danas.

PAS KOLI GLEDA DOLE

Adho mukha svanasana, ili pas koji gleda dole, možda je jedna od najpopularnijih joga asana. Mnogi praktičari joge dodali su je na svoju listu obaveza. I to sa dobrim razlogom, jer asana prevazilazi uobičajene vežbe. Pre svega, to je duhovna praksa sposobna da isceli dušu i telo.

Šta ćete dobiti svakodnevnom vežbom? Prvo, odmah nakon izvođenja asane osetićete talas živosti. Adho mukha svanasana se odnosi na joga položaje koji ublažavaju umor i vraćaju izgubljenu energiju. Takođe pomaže u ublažavanju stresa i uravnoteženju emocionalnog stanja.

Prednosti za telo nisu manje. Poza razvija brzinu i lakoću nogu, ublažava bol i ukočenost peta, jača zglobove, dajući mišićima lep oblik. Asana idealno isteže mišiće zadnjeg dela butine, razvija fleksibilnost. Dugoročno, ova vežba će pomoći u jačanju kardiovaskularnog sistema i sprečiti artritis i artrozu. A ovo je samo mali spisak blagodati izvođenja asane.

Jeste li već zapanjeni prednostima vežbanja? Onda naučimo kako to pravilno učiniti. Ispod će biti video za obuku u kojem će lepa devojka pokazati ispravnu tehniku izvođenja.

Pa, počnimo. Najbolje je vežbu raditi nakon kratkog zagrevanja tako da se mišići zagreju, pa će šansa za povredu biti manja. Nakon zagrevanja možete započeti vežbu. Samo zapamtite, kao i svaka asana, i ova zahteva tačnost i uglađenost pokreta, bez trzaja i naglih pokreta.

TEHNIKA IZVOĐENJA

  1. Početni položaj - klečanje. Dlanovi bi trebali biti ispod ramena, prsti su otvoreni. Naglasak treba da bude na celom dlanu, sve do vrhova prstiju, a nikako na zglobu. Leđa neka budu ispravljena, kukovi ravni, stopala položena na pod, pete gore i lice prema dole.
  2. Držite se malo u ovom položaju, dišite i razbistrite glavu od misli. Sada možete da pređete na sledeći korak. Morate da se podignete u plank položaj, ali samo kao prelaznu fazu vežbe. Možete i bez planka, ali sa njim će prelaz biti glatkiji.
  3. Iz položaja planka podignite karlicu ravno prema gore, ne podižući ruke od poda. Glavna stvar je da se leđa istegnu apsolutno ravno, tako da se između uvučenog stomaka i kukova formira ugao od 60 stepeni (sa bočne strane izgleda kao obrnuti V). Zadržite se u ovom položaju minut, a zatim se vratite u početni položaj.

A evo i obećanog video snimka, koji pokazuje još više suptilnosti izvođenja asane.

Joga kod kuće blagotvorno deluje na stanje tela. Ona tonira ne samo telo, već i dušu. Ako naučite da bistrite glavu od misli i ne mislite ni o čemu tokom vežbe, onda će to biti još korisnije. Jednostavne vežbe mogu ublažiti bol i osećati se mnogo bolje.

Sada možete da radite vežbu koja će vam dati mladost, smirenost i odličnu fizičku formu. Samo treba da steknete naviku da to radite svaki dan. I bilo bi lepo da u svoj život uvedete nekoliko jednostavnih pravila koja će ga promeniti na bolje. Uprkos zauzetosti, žurbi i problemima, pokušajte da odvojite vreme za sebe, jer ništa nije važnije od zdravlja. Pazite na sebe i ne zaboravite na izvođenje divne asane!

Da li vam je članak bio koristan? Onda ne zaboravite da podelite sa prijateljima!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!