Izraelska dijeta ekspresno topi masti i gori kilograme

Izraelska dijeta ekspresno topi masti i gori kilograme

Izraelci su poznati po svojim prehrambenim navikama i neobičnoj kuhinji. Imaju puno zabrana određene hrane, a takođe imaju jasna pravila šta i kada jesti.

Ali nutricionisti iz Izraela napravili su korak dalje i stvorili dijetu koja će, po njihovom mišljenju, pomoći ne samo gubitku kilograma, već i normalizaciji svih procesa u telu. Tako više nećete patiti od viška kilograma i lošeg metabolizma.

Dijeta je dizajnirana dugo vremena i može poslužiti kao sistem ishrane. Dijeta se zasniva na pravilnoj kombinaciji hrane. Uredništvo „Dnevnog Magazina“ govoriće o osnovnim principima izraelske dijete za zdrav gubitak kilograma.

KOMPATIBILNOST PROIZVODA

Izraelski nutricionisti tvrde da ne biste trebali koristiti mono dijete za mršavljenje, koje ne pružaju telu sve što vam treba i mogu negativno uticati na vaše zdravlje. Stručnjaci su sigurni da se savremena osoba prejeda, a to dovodi ne samo do prekomerne težine, već i do pojave bolesti povezanih sa gojaznošću: dijabetesa, žučnih kamenaca i urolitijaze, hipertenzije, astme.

Da biste poboljšali funkcionisanje tela i izgubili težinu, potrebno je uzeti u obzir kompatibilnost proizvoda. Na primer, meso, jaja, sir mogu se jesti sa zelenim povrćem, ali ne treba ih koristiti sa mlekom, škrobnom hranom, kiselim voćem, pavlakom, maslacem i biljnim uljem. Riba se može kombinovati samo sa zelenim povrćem.

Mleko se ni sa čim ne slaže. Masti su korisne samo uz žitarice i zeleno povrće. Zeleno povrće je dobro sa proteinima i skrobom. Nekiselo voće najbolje je jesti odvojeno, ali je nepoželjno kombinovati ih sa žitaricama, hlebom, proteinima. Stopa gubitka težine ne bi trebalo da bude veća od 5 kg mesečno. Prebrzi gubitak kilograma šteti zdravlju. Na osnovu ovih principa, izraelski nutricionisti su razvili jednostavnu, ali efikasnu dijetu. Evo primera menija za taj dan.

DNEVNA DIJETA

  1. Nakon buđenja na prazan stomak: kašičica maslinovog ulja. Pomaže u čišćenju jetre. Posle 15 minuta popijte čašu jogurta ili kefira. Ovo normalizuje probavni sistem.
  2. Doručak (30 minuta nakon uzimanja kefira): salata od povrća, izbor ovsene kaše ili heljdine kaše, graška, kukuruza, skutnog sira. Zeleni čaj bez šećera, možete dodati cimet. Uzmite meko kuvano jaje svaki drugi dan.
  3. Ručak (12: 00-12: 30): 200 g nezaslađenog voća.
  4. Ručak (14: 30-15: 00): salata od povrća, supa od povrća ili boršč, kuvano ili na pari meso (riba). Kriška crnog hleba i pečena jabuka.
  5. Užina (17: 30-18: 00): 300 g nezaslađenog voća.
  6. Večera (2 sata pre spavanja): čaša kefira ili voćna mešavina. Za mešavinu voća sameljite jednake količine suvih urmi, kajsija, smokava, suvih šljiva i oraha. Posebno je korisno za ljude koji imaju problema sa crevima.

Kada se pridržavate dijete, preporučuje se pijenje dovoljne količine tečnosti. Najbolje od svega je ako je reč o čistoj vodi koja se mora zameniti mlekom, sokovima i kompotama. Ova dijeta se može dugo slediti bez ikakve štete po zdravlje.

Recite nam u komentarima da li ste na dijeti i koje. A takođe podelite članak sa svojim prijateljima na društvenim mrežama!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!