Hitna pomoć za opuštene obraze: ove 4 vežbe će im vratiti elastičnost i rumenilo!

Hitna pomoć za opuštene obraze: ove 4 vežbe će im vratiti elastičnost i rumenilo!

Žena u bilo kojoj dobi izgledaće neodoljivo ako ima bistro ovalno lice i zategnute, elastične obraze sa rumenilom. Kako je to moguće?

Prvo treba da shvatite koji faktori doprinose opuštenosti obraza i preranom starenju. Sa godinama koža postaje manje elastična zbog nedostatka kolagena, ovo je prirodan proces. Ali čak i priroda može biti prevarena ako pijete dovoljno tečnosti, ako se bavite sportom i ne izlažete nežnu kožu užarenim zracima sunca.

Pored toga, veoma je važno voditi zdrav način života: alkohol i nikotin pogoršavaju stanje kože i ubrzavaju pojavu linija na licu. Važno je pratiti svoju težinu kako bi obrazi izgledali uredno. A onda postoje posebne vežbe za lice koje toniraju kožu!

Daju odličan efekat i rade se kod kuće, posebno ako problemu pristupite sveobuhvatno i ispunite sve gore navedene uslove. Pripremite se da izgledate mlađe!

UKLANJANJE BORA SA LICA

  1. Ne zaboravimo na ishranu
    Izbegavajte gotovo potpuno so i šećer u ishrani. Umesto soli koristite začine, limunov sok i umesto šećera med.
    Nećete samo poboljšati svoju figuru, već i voditi računa o svojoj koži. Izgledaće mlađe, sijati, neće biti neprijatnih otoka. Ovo će pojačati efekat masaže i vežbi za lice!
  2. Čarobne maske
    Maska od jaja
    Umutite belance u penu. Za suvu kožu - u masku dodajte med, za masnu - ovsenu kašu. Držite masku na licu 10 minuta, prvo isperite toplom, a zatim hladnom vodom.

    Ispiranje vodom na kontrastnoj temperaturi (toploj pa hladnoj) poboljšava cirkulaciju krvi i podstiče limfnu drenažu. Maska će pomoći da izoštri oblinu lica. Uradite to 2-3 puta nedeljno za najbolje rezultate.

    Maska za piling
    U ključalu vodu dodajte 2 ovsene kaša. Pustite da se malo kuvaju, a zatim dodajte 1 kašiku jogurta, 1 kašičicu meda i 1 kašičicu sitno seckanih badema.
    Kružnim pokretima masirajte obraze, isperite masku toplom vodom. Piling poboljšava tonus kože i pomaže da se rešite specifičnih obraza "buldoga".
  3. Masaža
    Najbolje je masirati lice ujutru, to će vašoj koži dati vitalnost za ceo dan. Postoji nekoliko načina za toniranje masaže. Možete koristiti med dok radite medenu masažu nežno štipajući lice.

    Dobar način je masaža peškirom umočenim u biljnu decukciju. Stisnite vlažni peškir i prinesite ga u donji deo lica, lagano ga pritiskajte po bradi.

    Slično tome, lagano pritiskajte njime i donje obraze. Za biljnu masažu možete koristiti decukciju kamilice ili mente. Druga opcija je rastvor soli. Masirajte obraze rukama u određenom redosledu: prvo lagano pomazite lice - u krug, lagano pomerajući kožu.

    Zatim pređite na problematična mesta, lagano tapkajte po obrazima, pravite pokrete slične vibracijama. Ako svakodnevno izvodite takvu masažu, ne budite lenji, onda vam usluge plastičnog hirurga definitivno neće trebati.Postoji ogroman broj specijalnih masažnih kompleksa za lice, odaberite svoj omiljeni i na njega trošite 10 minuta dnevno. Rezultat se isplati...
  4. Obraz gimnastika!
    Efekat masaže mora biti pojačan vežbama koje treniraju mišiće obraza. Vežbajte sa žarom i verom u uspeh!

    Podignite glavu gore i okrenite se ulevo. Osetite napetost mišića vrata. Zadržite ovu poziciju 2 minuta, ponovite sa drugom stranom.

    Snažno rotirajte vrat levo-desno. Ponovite ovo 10 puta.

    Uzmite što više vazduha u usta, zategnite obraze, zadržite dah 10 sekundi. Oštro pustite vazduh. Ponovite vežbu nekoliko puta, kotrljajući vazduh preko unutrašnje površine obraza.

    Stavite dlanove na lice tako da pokrivaju usne. Popravite prste na obrazima. Stvorite otpor prstima, nasmejte se. Opustite obraze i ponovite ovo još nekoliko puta.
  5. Vežbe za vrat
    Ova 2 položaja su pravo čudo, vrlo brzo će promeniti izgled obraza i lica, na bolje.
    Zauzmite položaj polučučnja sa rukama na kolenima. Gledajte napred, držite mišiće vrata napetim. Udahnite duboko i izdahnite sav vazduh. Zadržavajući dah, potisnite donju vilicu napred, otvorite usta i osetite snažnu napetost u mišićima vrata.

    Podignite glavu, vratite ruke unazad. Podignite glavu što je više moguće, pogledajte plafon. Ostanite na ovom položaju malo, pa uradite ponavljanje 6-8 puta. Na početku ovog vežbanja, vrat i mišići donjeg dela lica mogu biti vrlo bolni.

    Ne brinite, to je normalno - ovi mišići obično nisu puno aktivni, pa se odmah javljaju bolovi. Potrebna je praksa da bi se ova poza pravilno izvela, ali njenu efikasnost dokazale su hiljade žena.

    Skupite usne u uski krug, pogledajte gore, širom otvorenih očiju. Držite usne napete dok virite jezik. Brojite do 8. Osetićete kako se mišići obraza protežu i rade!

Ako se pridržavate naših preporuka, nikada nećete imati opuštene obraze. A ako postoji takav problem, postaće manje primetan!

Zategnuto, zdravo i podmlađeno lice opravdava napore uložene u poboljšanje sebe. Pokažite svim svojim prijateljima ove čudesne vežbe i ne zaboravite da ih radite!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!