Postavite pršljenove na svoje mesto! Sređuje kičmu bez operacije

Postavite pršljenove na svoje mesto! Sređuje kičmu bez operacije

Sedeći način života je pošast našeg vremena. Ljudi sede na poslu pola dana, a zatim, umorni i iscrpljeni, dođu kući i tamo, takođe, pokušaju da sednu ili čak što brže legnu. Mnogi ljudi gledaju one koji trče ujutro ili šetaju parkom sa zaprepašćenjem ili, obratno, sa zavišću.

Ostavite izgovore po strani i nađite motiv da se pokrenete. Možda je umesto da podlegnete sopstvenim bolestima, bolje da ih izlečite? Vežba "Zlatna ribica" - je upravo ono što vam treba! Redovne svakodnevne aktivnosti - i ostvarićete vaš san da postanete zdravi!

VEŽBA ZA KIČMU "ZLATNA RIBICA"

PREDNOSTI

  1. normalizacija cirkulacije krvi;
  2. oslobađanje stegnutih sudova i živaca;
  3. regulacija rada srca, jetre, bubrega i mozga;
  4. čišćenje kože;
  5. uklanjanje nervozne napetosti i stresa;
  6. korekcija držanja.

ISTEZANJE PRE VEŽBE

  1. Lezite na pod ili drugu čvrstu, ravnu površinu.
  2. Stavite ruke iza glave i pokušajte da se ispružite u celoj dužini. Povucite i noge!
  3. Pritisnite pete i butine na pod, a prste usmerite prema sebi.
  4. Istegnite kičmu 5-7 sekundi.
  5. Istežite se naizmenično u različitim pravcima, istežući kičmu, poput konopca, a istovremeno petu desne noge istegnite napred, a rukama u suprotnom smeru, računajući do sedam.
  6. Ponovite sa levom petom.

VEŽBA "ZLATNA RIBICA"

  1. Ne menjajte položaj, ruke iza glave. Zatvoreni dlanovi su ispod vratnih pršljenova.
  2. Čvrsto pritisnite noge na pod, prste ka sebi.
  3. Počnite da vibrirate po telu s desna na levo, zamišljajući da ste riba koja pliva i brčka se u vodi. Izvodite vibracije 1-3 minuta.

SAVET

  1. Tokom vežbe pritisnite kičmu na pod.
  2. Prste držite ka sebi, pomerajte telo udesno i ulevo, a ne gore-dole. Radi udobnosti možete podići potiljak i stopala.

Da biste postigli maksimalan efekat, radite vežbu ujutru i uveče, počevši od 1 minuta i postepeno dovodeći vreme do 3 minuta.

Rezultat će se osetiti za samo nekoliko dana!

U borbi protiv bolesti, glavno je ne odustati i tražiti put spasenja koji vam odgovara. Obavezno isprobajte ovu vežbu i recite prijateljima o njoj. Ako je kičma normalna - učinjen je prvi korak ka zdravlju!

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!