Iznenađujuće, uspeva ... Samo držite ruku u ovom položaju!

Iznenađujuće, uspeva ... Samo držite ruku u ovom položaju!

”Mudre” su posebna orijentalna praksa koja doprinosi ispravnoj raspodeli pozitivne energije kroz najsuptilnije kanale unutar ljudskog tela. Drugim rečima, ovo je posebna gimnastika koja vam omogućava da kontrolišete čovekovu energiju delujući na nju kroz energetske kanale prstiju.

Danas ćemo vas naučiti kako izvesti nekoliko osnovnih mudri koje će vam pružiti talas snage i dati vitalnost. Svaka vežba se mora izvoditi svakodnevno po 1 minut.

JOGA ZA RUKE

  1. Suria Mudra
    Pomaže onima koji teže da smršaju. Ovakav položaj prstiju poboljšava funkcionisanje gastrointestinalnog trakta i pomaže ubrzanju metabolizma. Vežbajući ovu mudru, nakon nekoliko dana osetićete kako odlazi višak kilograma.
  2. Prithvi Mudra
    Ovakav položaj prstiju je veoma važan tokom hladne sezone. Mudra pomaže u zaštiti tela od infekcija i jača imuni sistem.
  3. Vaiu Mudra
    Ovakav položaj prstiju koristan je za one koji su stalno zabrinuti zbog sitnica. Mudra poboljšava cirkulaciju krvi i smiruje nervni sistem.
  4. Shunia Mudra
    Meditacija sa ukrštenim prstima pomaže u oslobađanju od bolova i ublažava umor. Najbolje je vežbati ovu mudru nakon napornog radnog dana.
  5. Varuna Mudra
    Vežbajte ovu mudru da biste poboljšali ravnotežu tečnosti u telu. Varuna mudra takođe pomaže u suočavanju sa hormonalnim poremećajima.

Zdravlje je u našim rukama, pozitivnom razmišljanju i prihvatanju nama novih saznanja kao i razmeni dobre energije. Budite nam dobro!

Masažom ruku možete poboljšati i celokupno zdravlje. Pročitajte ovde kako!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!